Kontakta oss

Välkomna att kontakta oss för en presentation av Mobigo! Vi erbjuder demonstration online eller på plats hos er och finns till hands för behovsanalys för just ert företag.

Umbraco Forms requires a validation framework to run, please read documentation for posible options.
See Umbraco Forms Documentation

Du kan även nå oss på:

040-37 05 75
(vardagar 08-17)
Alternativt via e-post
info@erisma.se

Vanliga frågor

Ja, du kan göra allt du behöver i Mobigo utan täckning. Så fort du är online igen synkas all information.

Normalt jobbar du bara vidare med befintliga mobiler eller surfplattor och annan utrustning. Den mobila klienten kan köras både på iOS och Android. Desktop-klienten körs normalt på PC med Windows, men kan också levereras för att användas med Mac eller andra operativsystem.

Troligen. Vi har standardkopplingar till vanliga affärssystem som Visma Administration, Fortnox, Mamut. Vi gör kundanpassade lösningar till de flesta affärssystem på marknaden som Pyramid, Microsoft Dynamics, Nav/Axapta, Agresso, Visma Business, Softone.

Fyll i kontaktuppgifter så tar vi kontakt med dig och ger dig en demonstration. Under demonstrationen får du möjlighet att testa själv.

Du kan snabbt komma igång med arbetsorderhantering/tidsrapportering. Om du tänker installera Mobigo i egen servermiljö får du installationsanvisningar inom 24 timmar efter beställning. Vill du ha Mobigo som molntjänst behöver vi först ett underskrivet serviceavtal, sedan får du dina inloggningsuppgifter inom 24 timmar.

Vill du ha hjälp av någon av våra partner för att få systemet konfigurerat efter din verksamhet brukar konfiguration och driftsättning ta 1–2 veckor. Har du riktigt avancerade behov krävs en förstudie tillsammans med någon av våra partner innan leveranstid kan presenteras.

Priset kan variera stort beroende på bransch och dina behov. Vi har dessutom flera olika affärsmodeller att välja mellan vilket gör att du oavsett storlek och förutsättningar kan hitta ett upplägg som passar just dig. Kontakta oss för att ta reda på vilken lösning som passar dig.

Uppsägningstiden är 6 månader.

Ja. Du kan välja att installera Mobigo lokalt på din egen server eller köpa Mobigo som en molntjänst.

Vi letar alltid efter kvalificerade medarbetare ;). Stämmer det med din profil skicka gärna en spontansökan till info@erisma.se. Lediga jobb hittar du på vår företagssida www.erisma.se.

Vi ställer höga krav på våra återförsäljare och partners – men i gengäld garanterar vi ett givande samarbete. Som partner får du möjlighet att lära dig mer om tekniken i Mobigo för att kunna utveckla tillägg/moduler och kunna leverera Mobigo till dina kunder. Låter det intressant? Fyll i dina kontaktuppgifter i formuläret så kontaktar vi dig för fortsatt diskussion.

Har du redan Mobigo och behöver hjälp med
ditt system, kolla vår supportsida.

Mobigo för

Brandskydd, Larm & Säkerhet

 

För företag som jobbar med larm & säkerhet eller brandskydd är kontroll över anläggningar och avtal helt centralt. Med Mobigo får du ett system som ger dig bra överblick och hjälper dig i din verksamhet.

Cogwheel Blue

Anläggningar och utrustning

I anläggningsregistret i Mobigo lägger du och hanterar dina anläggningar och utrustning till dessa så som detektorer, brandlarm, centralenheter, släckare, filtar, brandventilation och sprinklersystem.

Kontrollpanel Blue

Avtal med automatik

Om du jobbar med service av brandutrustning genererar Mobigo med automatik uppdrag för årsöversyn, ronderingar och återkommande kontroller. Samtidigt som dina tekniker rapporterar utförda kontroller och genomförda åtgärder i ronderingsprotokoll kan de enkelt ge förslag på kompletterande åtgärder.

Document Blue

Anläggarintyg

Jobbar du med larm & säkerhet, installationer av sprinklers eller andra fasta släcksystem inbrotts- och brandlarm kan du förutom hanteringen av arbetsorder med tid och material och uppföljning i våra kalkylrapporter även skapa anläggarintyg och hantera dokumentation runt anläggningarna.

Connect Blue

Kalkylrapporter

Med en koppling till ditt affärssystem kan jobben efter kontroll och justering skickas till ditt faktureringssystem. Via kalkylrapporterna får du koll på hur dina uppdrag har gått.

 

Funktioner

  • Arbetsorderhantering med bifogade underhållsprotokoll
  • Avtalshantering för årsöversyn/rondering
  • Anläggnings- och utrustningsregister
  • Kalkylrapporter
  • Tidsrapportering
  • Körjournal
  • Kalender
  • Dokumenthantering
  • Kundportal för SBA

Företag verksamma inom flera branscher kan kombinera olika branschmoduler och andra tilläggsmoduler.

Visst låter det som en bra idé?

Kontakta oss

Kontakta oss

Mobilt servicesystem

Mobigo hjälper installatörer och administratörer att hantera alla slags jobb. Saker blir gjorda snabbare och på rätt sätt. Med mycket mindre stress.

Varför välja Mobigo

Mobigo är ett komplett servicesystem. Få enkel överblick över kommande, pågående och avslutade arbeten, materialåtgång, restider, arbetstimmar och faktureringsunderlag.

Coin Blue

Spara tid och pengar

Minimera pappershantering, dubbelarbete, långa ledtider, potentiella felkällor.

Mobile Blue

Mobila klienter

Mobigo har stöd för de flesta av dagens mobila enheter.

Connect Blue

Koppla in ditt affärssystem

Kopplingar till de vanligaste fakturerings- och lönesystemen.

Cogwheel Blue

Anpassningar och moduler

Konfigurera Mobigo helt efter dina behov och önskemål.

Upptäck möjligheterna med Mobigo

Ett verktyg för proffs

Mobigo är ett proffsverktyg, utvecklat i ett nära samarbete med verkliga användare.

Mer än 20 års erfarenhet tillsammans med tusentals dagliga användare har resulterat i ett verktyg som verkligen fungerar.

Användarvänligt

Mobigo är byggt med användarens upplevelse i åtanke. Gränssnittet är snabbt, intuitivt och responsivt. Med ett rent och avskalat utseende underlättas arbetet.

Framtidssäkrat

Mobigo är byggt med vetskapen om att allting förändras. Det som gäller idag gäller kanske inte imorgon.

Byggt på en modern plattform med den senaste tekniken och en solid arkitektur, är Mobigo redo för morgondagen.

Slide 1 Opti

Arbetsorderhantering, tidrapportering, checklistor, kalender, objektregister, avtalshantering, affärssystemskopplingar, kundportal mm. Välkommen till en helt ny värld av möjligheter!

Rätt funktioner för dig. Och dina kollegor.

Mobigo används av tusentals användare varje dag!

AAA

Kreditvärdighet

10 000+

Aktiva användare

20+

års erfarenhet
Mobigo underlättar vardagen för oss med det administrativa, så vi kan fokusera på det som vi är bra på!
Sophie

Sophie Ahlquist

IT-Chef, Assemblin
Mobigo hjälper oss att ha full kontroll på alla våra uppdrag samt att vi kan vara väldigt flexibla och anpassningsbara till våra kunders önskemål avseende rapportering och eventuella integreringar/anpassningar till andra system!
Jp H2m

Jerry Park

Teknisk Chef, H2M
Med Mobigo har vi ordning och reda på alla jobb. Det är enkelt att följa projekten med tidsåtgång och material samt att följa upp med efterkalkyl.
Golv Team

Göran Granquist

Vd, Golvteam i Huskvarna AB

Så här funkar det

Ett system att växa i

Vi älskar känslan av att upptäcka nya möjligheter. Mobigo har alla de grundläggande funktionerna med arbetsorderhantering, tidrapportering, projekthantering, avtalshantering, dokument, anläggningsregister, foton, körjournaler med mera.

Men det är bara början. Bygg på med tilläggsmoduler, branschpaket, affärssystemskopplingar och konfigurera Mobigo helt efter dina behov. Och för dig med extrema krav så finns möjligheten till kundanpassningar med hjälp av våra API.

Laptop
Desktop
Tablet
Mobile

Visst låter det som en bra idé så här långt?

Men detta är bara början - kontakta oss så får du en fullständig presentation av vad Mobigo kan göra för dig.

Välkommen till en ny värld av möjligheter!

Kontakta oss