Är ditt mål välskötta fastigheter och nöjda kunder? Mobigo hjälper fastighetsförvaltare och fastighetsbolag att arbeta effektivt med tillsyn, skötsel, underhåll och felanmälningar. Det ger dina medarbetare mer tid för kundvård, service och dialog med hyresgäster och samarbetspartners.
Du planerar och fördelar uppdragen i Mobigos kalender. Dina medarbetare har all information med sig och sköter rapporteringen av jobben med mobilen. Klara och återrapporterade uppdrag kontrolleras och justeras innan de exporteras till faktureringssystemet. Med efterkalkylen kan du se att uppdrag och avtal går ihop ekonomiskt.
Med Mobigos kundportal kan dina hyresgäster enkelt göra felanmälningar och sedan följa sina ärenden där. Eller så jobbar administratörer eller callcenterpersonal direkt i Mobigo desktop med ärendehanteringen. Vill du kan dina hyresgäster få meddelanden om utförda och slutförda åtgärder via sms.
Bifoga checklistor för FM-tjänster eller städning, foton och ritningar till uppdrag, kunder och objekt så att alla har den information de behöver. Dokumentera jobb, systematiskt brandskydd och andra åtgärder. Ta bilder och spara tillsammans med uppdraget.
Lägg in leverantörer och underentreprenörer i systemet så kan du knyta arbeten, tid och material till dem.
Företag verksamma inom flera branscher kan kombinera olika branschmoduler och andra tilläggsmoduler.